Det senaste i livet

Har varit i Dalarna, inte skrattat så mycket på länge. Helt underbart att få träffa farmor, farfar, pappa och så kom Carro och Anton dagen innan jag skulle hem. Gick ut och gick med farmor på en långpromenad. Hon orkar inte gå alltför mycket och inte jag heller, men vi var ändå ute och gick i 1,5 h med massa pauser. Sen hade jag jätteont och kunde knappt gå resten av dagen :(

På fredagen hade farmor och farfar en oktoberfest och då kom farbror Lasse upp till Lissängestugan och joinade oss. Supergod mat och jag hade hur trevligt som helst med alla dalmasar :D

På lördagen åkte jag buss hem för att fira min bästa Max som fyllde år. Vi var på Du Chef som ligger i Sickla. God mat den dagen med och roliga människor :) Får ett litet styng av avundsjuka som inte kan gå ut vid sådana tillfällen men vad gör man inte för att få vara med om det bästa som kommer hända i livet? - Barn.

Söndag fick jag hoppa in och jobba lite åt min man. Kändes extremt konstigt efter 1 månad. Men gick bra. Pappa kom och hämtade mig från jobbet så sov jag där den natten också. Pontus kom hem till pappa efter han slutat jobba också :)

Idag har jag sovit till ca 9. Försökt väcka min man som jag knappt sett på en vecka och sen åkte vi till centrum för att äta lunch. Väl där kom Carro och lämnade av en klocka som hon köpte åt mig i Dalarna, kanske en likadan som Maxen? Haha, blev ju kär i den själv också :$ Sen åkte vi hem.

Kommer trovligtvis inte skriva något mer ikv men där var en snabb update om senaste dagarna då jag inte skrivit. Ska bara rå om min egna Pontus och njuta av att vara hemma för första gången på en vecka.

Imorgon har jag massa saker som jag ska stå i:

- Ringa H&M och kolla var mitt paket med babykläder är
- Ringa förskolan och säga att jag inte kommer praktisera
- Ringa skolan och säga att jag kommer hoppa av
- Ringa CSN och prata med dem ang studielånet eftersom jag kommer börja jobba igen
- Städa hemma, ett evigt projekt
- Träna för första gången på över en vecka?
- Träffa Elin
- Lämna tillbaka böcker till Uppl. Väsby bibliotek samt till Täby bibliotek


Det var nog allt för idag. Här kommer lite random bilder från bl a i helgen.



Postat av: MsSophie

Det är alltid roligt att umgås med släkten :) Låter som du hade det härligt!



/MsSophie

2011-11-07 @ 19:13:08
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: Sanna

Hej gumman! Vilken fin blogg du har!! Ska hålla en tumme för dig i din lilla bebis. Ta hand om dig o kom ihåg att du är viktig!

Kram S

2011-11-07 @ 19:22:01
Postat av: Clara Linge

Jättemysig blogg du har! kram

2011-11-07 @ 19:42:00
URL: http://claralinge.blogg.se/
Postat av: Lotti

tack alla fina :) Glad jag blir att ni hitta hit! Kram

2011-11-07 @ 20:35:27
URL: http://potti.blogg.se/
Postat av: kicki

hallå.. du glömde att du skulle fika med mig.....:(:(

2011-11-07 @ 20:38:16
Postat av: Lotti

Men mami det är ju inte försen på fredag ju =) Det där är vad jag gjorde i helgen ;) Hihi

2011-11-07 @ 20:50:38
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: