Dagens gravid-Lotti

Är hemma hos Cissi, min syster, med pappa. Vi skulle kolla på en eventuell julklapp (som jag får se i förskott). Passar samtidigt på att hälsa på min Pixzie, min katt som jag inte kunde ha kvar för Pontus ville inte ha kvar henne. Hon är ute på deras balkong på väg ner för en ramp som dom har byggt för att hon ska kunna ta sig upp och ner utan problem. Jag går fram till henne och säger med bebisröst: Men älskling! Känner du inte igen mig längre? Och kompletterar med att göra pussljud med munnen. Jag känner på mig att något inte stämmer och kollar ner från balkongen och där nere står en av min systers grannar (som dessutom ser bra ut) och kollar på mig. Ehhhm, HEJ! Säger jag och går generat in igen.

Förstår inte hur jag lyckas skämma ut mig jämt :(

Vi har idag iaf varit på kyrkogården och tänt ljus för gammel farmor, farfar, mormor och morfar. Vi är ju inte hemma på lördag när det är dags...

Nu vill pappa gå in på facebook :D sitter vid hans dator. Hörs senare! :)

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: