Besöksrekord!

Hade hela 87 unika besökare igår! Helt otroligt! Det är stort för mig. Att så många vill läsa om mitt liv :) Blir jätteglad!

Har jobbat idag. 10,5 h. LÅÅÅÅNGpass... Kom en kille i driven idag som kollade på mig och sa; vad snygg du var idag! Tack! Sa jag och blev säkert lite röd i ansiktet då allt blod verkar vilja sätta sig i mitt huvud nu för tiden. Han svarar med att säga: du får inte höra det så ofta va? Hahahah jag dog lite!

Ska skriva senare om en annan idiot som kom, skällde ut honom. Ytterst opassande beteende. Kändes dock skönt att få skälla ut någon otroligt korkad dumskalle.

 Ska öppna imorgon så ska söva snart. Godnatt. Dålig uppdatering igen med jobbhelg och boende hos pappa, men stå ut, jag skriver igen snart! :)
Postat av: [email protected]

hej stumpan..kommer ihåg en tid jag träffga dig du var typ två tre år..whao o nu ska du bli mamma..stort steg i livet ..önskar dig lycka till att va mamma e stort o många gånger härliga men svåra dagar..kram <3

2011-11-18 @ 22:56:18
Postat av: Rebecca.s

Neej men ååh vilken fin gäst! Läste det på tåget och skatta lite av lyckan typ som om det hände mig hahhahaaj mobbad tjej jag är då:)

2011-11-19 @ 00:01:38
Postat av: Lotti med bebbe

Tack snälla Kicki :) Jag längtar efter att bli mamma. Hoppas du har det bra. Kram



Rebecca: haha ;)

2011-11-21 @ 10:14:56
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: