Bastu och nyktert fredagsmys

Kom precis hem till pappa. Har satt igång bastun, väntar bara på att den ska bli varm, har lagt in en stor loka citrus i FRYSEN så att den ska bli kall snabbt och satt igång ungnen så jag kan köra in en fryst pizza från ICA efter bastun. Ja, jag vet att pizza inte är nyttigt och att man bör vara nyttig som gravid men jag orkar inte hela tiden. Känns som att jag tröttnat lite på frukt, grönsaker och bär. Äter det bra mycket mer än innan så det borde väl vara hyfsat? Plus att det är helg så man får unna sig :)
-
Det gick bra att jobba idag. Kände väl av någon eller ett par sammandragningar men inget märkvärdigt eller extremt som igår. Min chef förbjuder mig att ta extra pass, vilket kanske är bra. Känner att pengarna skulle behövas men vi har ändå så att vi klarar oss.
-
Börjar känna av att jag stått i 2an idag (där man tar beställningarna och betalt av bilarna i McDriven). Vi har en kant där som gör att korta människor som jag måste stå med ena benet på kanten medan andra benet bär upp större delen av kroppstyngden då den står på golvet. Detta gör att min rygg, eller snarare bäckenet går totalt sönder. Har redan jätteont och stod bara där i 2-3 timmar. Ingen station åp mitt arbete är väl skön för mig längre. Känner att jag är stor och klumpig, springer in i alla med min mage och eftersom man inte ser när jag har jobbskjortan på mig att det är en gravidmage så tror folk bara att jag blivit allmännt mycket fetare än innan. Suck...
-
Nu ska jag hoppa in i bastun och njuta av att ha en skön och nykter fredag helt själv. För en gångs skull är det faktiskt skönt att vara helt ensam :) Även fast jag alltid saknar min ena stora kärlek medan den andra alltid är med mig <3

Min kärlek när vi var på väg till UL för första gången, 28 september. Jätteglad och jättesöt i hans hårkaos ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: