Babyfeber!

Gick ju runt i centrum idag och kollade lite inne på H&M. Kunde inte få nog av alla söta babykläder! Börjar dock känna att det är smått jobbigt med att vi inte vet könet, jag valde och krigade för att vi inte skulle ta reda på det för jag vill ha det som en överraskning. Tycker iaf att jag är värd den överraskningen när jag har legat och krystat och med tanke på alla besvär jag haft/kommer ha pga graviditeten. Känner dock att man kan förbereda mer om man vet könet för faktiskt så finns det inte jättemycket olika könsneutrala kläder.


Är du en tjej eller kille? <3

Den lilla krabaten har starkat massor idag, neråt. Kan inte säga att det är så superskönt men hellre det än inga sparkar alls :) Börjar bli smått trött och hungrig nu så ska väl bege mig hem till pappa för att göra mig redo för våran lilla roadtrip till DALARNA :) Ska bli så mysigt att bara rå om varandra och farmor och farfar såklart. Dock kommer jag sakna min älskling som jag blir kärare i för varje dag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: