21 December 2012

Som vi alla säkert vet är det mycket spekulationer om detta datum. Jag blev lurad att börja tro på den skiten och har haft STOR ångest över det. Så pass mycket att jag en gång till och med bröt ihop när jag berättade om det för Pontus. Illa, men jag hade precis blivit gravid och var jättekänslig (är fortfarande) och ville bara inte att våran bebbe inte ens skulle få fylla ett år. Men hur som helst så när jag vaknade imorse hade jag en svag känsla av att Pontus berättade om en tidningsartikel som bekräftade att jorden inte kommer gå under då. Visste bara inte om det var en dröm eller inte, men det var det inte. Han hade läst en artikel på Aftonbladet. Vilket lugnade mig, vet att man inte ska tro allt man läser eller ser men jag måste hoppas på det bästa, finns ingen anledning att oroa sig. Skulle inte ens börjat tro på det i första början men jag läste det vid fel tidpunkt i livet...



Nu gnäller min man så nu måste jag kolla på film med honom, The Box som vi påbörjade för några dagar sen men jag var trött och ville somna mitt i så han var snäll och väntade med att se klart slutet. Puss!

Solerosion Nasas observatorium tog den här bilden av en soleruption den tredje november. Men sannolikheten att ett eldklot från solen skulle nå ända hit är obefintlig, enligt Nasa.

Hahah Pontus försöker ha en rapbattle mot mig.. hahahahhaa han suger ;)

Postat av: JOSEFINE

sötnos, hur många gånger har de inte sagt att jorden ska gå under nu? :) pusssss

2011-11-15 @ 08:27:09
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Lotti med bebbe

jag vet men är orolig eller var det iaf :( :P

2011-11-16 @ 09:31:27
URL: http://potti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: