1a advent

Har precis fixat mig inför jobbet. Har varit en mysig morgon med pappa, Catrin och Uffel :) Risgrynsgröt och varma mackor och 96 grader varm kaffe ;) Haha!
-
Har också bekräftat att jag älskar längden på mitt hår nu. Klippte ju av lite mer än en dm härom dagen. Var så slitet och det roliga är ju att jag lyckades klippa mitt egna hår jämnare än vad den otroligt dåliga frisören jag gick til förut hade gjort.
-
-
Måste också köpa en ny mobil... min är helt paj! Ska såklart bli en iphone :) Tror jag vill ha 4an och inte 4 s eller vad den nu heter. Som jag fått förklarat till mig så är den nya mest till för lata människor som inte orkar göra saker själva utan måste ha en app(?) som gör allt åt en?
-
Jaja, jobb snart då såååå vi ses på McD, eller?
-
Puss
Postat av: elin

Fin du blev! :D du passade verkligen i de!

2011-11-27 @ 16:38:47
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: