Porrigt!

Igår fick jag mina efterlängtade skor! Design by Kenza! Underbart fina, svarta med två dekorativa gragkedjor på sidorna, kunde inte låta bli att gå runt med dom på mig i lägenheten ända tills jag såg grannen vara ute på valkongen mitt emot min, då kom jag på att jag bara hade trosor och bh på mig. sexigt! antar att han fick sig en morgontitt.


(om man änså hade hennes kropp..)

Ni hittar skorna här

what else is new?

viktnedgången...? Försöker ta tag i det igen nu, är en jävel på att jojobanta... tro det eller ej men läser kissies blogg och där får man faktiskt endel bra tips om hur man kan gå ner i vikt. Dock får man försöka vara förståndig och själv se var man måste dra gränsen då hennes alla tips mer klassas som enorma ätstörningar. Hur som, idag blir det nog en bra frukost, då min vetskap är att det är viktigt att få i sig ett bra mål på morgonen, sedan kanske någon sallad och en varma koppen till middag kanske? Hows that? känns som jag skulle vilja ha något mirakel. Är verkligen jobbigt att försöka då jag verkligen vill bli smal med tanke på att jag varit större hela mitt liv... är det helt omöljigt att bli smal...?

Love

Postat av: Vanessa

Håller helt med dig om din åsikt ang. Kissie, börjar bli rädd att hon har anorexia eller något, dom elaka kommentarerna kanske har nått fram till henne iaf? Hoppas inte det, stackars kvinna :/ :(<3



Väldigt fin blogg iaf :D

2011-02-17 @ 02:43:29
URL: http://nessaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: