Piller?

Frågan är, ska man våga beställa piller eller ska man vara gammaldags och kriga sig ner? Det är frågan. Vill ju så väldig gärna. Vet vänner som testat piller, de fungerar tydligen väldigt bra men är inte det lite som att gå på droger? :s jag prövade förut, när jag gick första året på gymnasiet. Kommer så väl ihåg det. Rasade i vikt och kändes som att det inte fanns något som jag inte kunde göra. Nu, några år senare läste jag att de innehöll ett ämne som påminner starkt om amfetamin. Inte konstigt att jag hade ork till precis allt! Detta är nu olagligt i sverige. Det andra alternativet är att vara ute och motionera och helt enkelt bränna mer än man tillför, dock utan ätstörningar. Men känner varken att jag har ork eller tid för det... Vill ju kunna vara snygg också... :( sadface

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: