Nystart på blogg och alla <3 dag

Blev väckt av min kära sambo på alla hjärtansdag. Duschade och åkte och lunchade tillsammans på ett thai ställe.

Min present till honom blev en tiger t-shirt, 5-pack svarta strumpor, noblesse, 2 vaniljhjärtan och 2 donats, då min käre Mister är en gottegris (och ändå så himla smal!?!?) själv fick jag ett par skor jag velat ha så länge jag kan minnas och sen hade han söt som han är, verkligen ansträngt sig och gjort små biljetter där det står t ex städa lägenheten, tvätta i 3 h, kli på ryggen 15 min, massage, VALFRI (gissa vad man kan ta då? ;)) och sen två st där det så fint står skrivet BOM BOOOM BOOOOOM! Hihihi!

Vad händer nu annars? Hänger på jobbet, otroligt trist att jobba natt men men, schyssta cash baby!!!!

Blev lite personligt nu, jag som tänkte vara ganska opersonlig av mig, how ever why cares?



När jag ändå är i farten, hur går det med viktnedgången? Jo, 4 kg ner. Har slarvat något enormt nu på sistone men får börja se till att komma in i rutinerna igen. Vilka bra tips har ni för att gå ner? Jag är totalt överviktig, och jag vet om det....

Godnatt folket

Postat av: Vanessa

Små saker som att räkna kalorierna när man äter, inte salta,peppra och fetta på mer än vad det redan är, det är i sig inte så jobbigt och gör stor skillnad, håll dig borta från sötsakerna, högst 2 chokladkakor om dagen såsom kexchoklad :) hitta en hobby? ut och fota då rör man mycket på sig samtidigt som man är ute och frisk luft mår man alltid bra utav! :)

2011-02-17 @ 02:46:18
URL: http://nessaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack snälla du :)

2011-02-21 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: